Verbeterde Support Desk

fluX introduceert voor al haar gebruikers een efficiëntere en betere Support omgeving. Vanuit de applicatie heeft u direct toegang tot een zeer uitgebreide FAQ sectie. Mocht u toch niet het juiste antwoord hebben gevonden dan kunt heel eenvoudig een support ticket inschieten.

Alle relevante support gegevens zoals: Naam, Email, Complex naam en Complex ID zijn al voor u ingevuld!

Eenvoudig Support Tickets insturen

Iedere gebruiker kan nu vanuit de fluX VMS applicatie direct een support ticket inschieten. Alle relevante ticket gegevens zoals uw: naam. email, complex naam en complex ID zijn al voor u ingevuld. U hoeft alleen maar het onderwerp en een omschrijving toe te voegen. U kunt ook automatisch een screenshot van uw issue meesturen.

U hoeft alleen maar het onderwerp en een omschrijving aan het ticket toe te voegen

Support account aanmaken

Alle tickets worden afgehandeld via onze nieuwe Support Desk. U ontvangt altijd per Email antwoord op uw ticket. Wilt u gebruik maken van alle beschikbare functionaliteiten van onze nieuwe Support Desk dan dient u hiervoor een nieuwe Support Account aan te maken.

Helaas u heeft geen toegang meer tot uw oude tickets. Uit analyse is gebleken dat migratie van het oude ticket systeem naar het nieuwe ticket systeem niet haalbaar was.